Jul i vårt hus

Jag är en person som fullkomligt älskar Julen så nu tänkte jag visa lite hur det ser ut hemma hos oss.


4:e ljuset tändes i kväll och jag älskar den här kombination vitt med zink. Det syns inte men siffrorna är i zink och även fatet är i zink. Siffrorna är köpta på Panduro.


I dagsljus ser det ut såhär!



Favoritfönstret i huset är det i köket, spröjs med lite fejksnö för en ännu mysigare känsla.


Ett av fönstrerna i sovrummet, nästan allting går i vitt och svart i sovrummet med inslag av lila därför blir Julpyntet vitt.


Smällkarameller i Julgranen ger underbara barndomsminnen så jag gjorde några små att ha i våran allra första gran sen jag och min sambo flyttade ihop för en sådär 6-7 år sedan!


Och sist men absolut sötats, våran lilla Tomtenisse som förgyller våra dagar till max.





Kommentarer
Postat av: Daniel

Så julmys å fint ni har det!!!

2010-12-19 @ 23:51:37
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-12-20 @ 19:09:11
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0