Mys!

Igår fick min sambo sovmorgon medans jag gick upp med lillkillen. Vi har väldigt bra nätter och han sov till 7.40 och 40 min senare gick vi upp. Runt 10 kom sambon upp till ett dukat frukostbord med te, juice färsk frukt och nybakade scones. Mysig Lördag helt enkelt!



Dagen idag har verkligen inte varit speciellt mysig. Ösregn hela morgonen, en sjuk son med febertoppar som har legat så högt som 40,8! Han har varit konstant gnällig vilket såklart inte är konstigt men såklart jobbigt för oss alla tre... Jag kände att jag var tvungen att komma bort en stund så jag åkte till min syster och sen handlade jag en del av det som behövs till min diet. Oscar var fortfarande jättedålig när jag kom hem men nu sover han i alla fall och vi hoppas på en hyffsad natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0