Utmaning!

Jag har gått med i en viktutmaning som innebär att jag ska försöka gå ner 4 kg under April månad! Sonen min är snart 17 månader och även om jag gick ner mina gravidkilon snabbt så vill jag gå ner mer nu och även få en mer vältränad kropp. Så jag börjar på Måndag med maten men ska försöka mig på en löprunda i morgon, min första runda på lääänge!


3 veckor innan lillkillen kom ut.


Dagen innan han kom till oss. 86kg.
Haha, fy vad tjock! Tyckte inte det då men nu....herrejävlar=) 


Februari 2011. 68kg.
Don´t mind the mess!

Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Link



SORRY! Nu är du med! :D HEJJA HEJJA



Snygg tattoo!!!

2011-04-03 @ 17:41:25
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: emma - 19årig mamma till hugo :)

jag har också kommit ner till 68 kg och jag vägde hela 95 som mest när jag var gravid :p

2011-04-18 @ 17:29:08
URL: http://emmasc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0